tiistai 24. toukokuuta 2011

hajottaa niin hulluna ja tuntuu ku veri kiehuis.... tunnen ku oon vetäytymässä mun kuoreen vaikka tekis mieli vetää itkuraivohepulit nii et tää olo ehkä menis pois....
kesä... tule jo ja tuo mukanasi itkujäätelöangstaus












Kun sua tervehdin,
se myös hyvästin sisältää.
Vaik' tyyni oon kuin aamu,
mun mieli myrskyää.
Ilman vihaa mä koskaan
en voisi rakastaa.
Kotini sieltä löysin,
missä vieraan on maa.

Väkijoukossa

mua kalvaa yksinäisyys.
Viel' nuoreen vereeni
on kirjoitettu iäisyys.
Kun kiihkosta huudan,
teen sen kuiskaten.
Kaiken uskon sinuun laitan,
vaikka epäilen.

Tuhannet mun kasvot

ja ne vaihtuvat vaan.

Nauraessani poskillain

sä näet kyyneleen.
Pyydän "jäisit tähän",
salaa toivon että meet.
Yötä aina ikävöin,
vaikka päivän lapsi oon.
Pimeyden laskiessa
kaipaan valoon.

Tuhannet mun kasvot

ja ne vaihtuvat vaan.
Vastakohdat, ristiriidat,
mä ylleni paan.
Yötä aina ikävöin,
vaikka päivän lapsi oon.
Pimeyden laskiessa
kaipaan valoon.



Jenni Vartiainen - Tuhannet mun kasvot



Ei kommentteja: