tiistai 20. marraskuuta 2012

"Hän on jokaisesta maksanut postiennakon"

Viikonloppuna oli Maata Näkyvissä- festarit.. olin siellä kaikki päivät eli pe-su.
Oli taas ihan mahtavaa, ja semmonen omituinen hyvän olon tunne on edelleen :) 
Olin tosiaan perjantain messussa kantamassa ristiä ja lukemassa esirukousta. Se oli tosi jännittävää ja pelottavaa mutta tosi hienoa. Ja kohtasin mun esiintymiskammon, ja vielä tuhansien ihmisten kattoessa ja kameroiden kuvatessa. 
No mut katelkaa vähän kuvia :)

lauantai aamulla kahviajuomassa... too earlyy


Ainut keikka josta mulla oikeesti oli kuva, muuten otin vaan videoita. 

It's friday, friday

Lauantai ja HB (siis se bändi, ei kastike) paita päällä

Valomeri ♥ yks kauneimmista asioista

Kuvia Maata Näkyvissä- festareiden sivuilta:
Perjantai illan messu "Maista Ikuisuuden Maljasta"










Ja sitten muutama biisi tietenkin :) 

Idän Ihmeet ♥ jos joku bändi on mua varten niin tää se on... lapsekkaan iloista musiikkii sanomalla
ja niin ihana biisi et itken aina
Ostin myös Kls.n uuden levyn ja on mahtava :) parempaa versiota en löytänyt 
tästä biisistä mutta ♥ 



"Jos joku heittää sua kivellä päähän, etkä anna sitä anteeksi, on kuin ottaisit sen kiven selkäreppuun 
kannettavaksesi. Ajan myötä kiviä kertyy ja taakka kasvaa -Claas P. Jambor


Joo nyt lopetan ihkuttamisen ja painun ehkä piakkoin nukkumaan :)
Vielä 3pvä tätä työssäoppimista ja sitten toiseen paikkaan :)



Ei kommentteja: