perjantai 18. maaliskuuta 2011

päivän helmi ♥

Minä olen erilainen kuin sinä
sinä olet siellä, minä täällä minä
sinä olet ruskeasilmäinen sinä
minä aika sinisilmäinen minä
sinä keksit uusia leikkejä sinä
minä etsin vanhoista piiloista minä
sinä olet säästäväinen sinä
minä olen siinäkin erilainen minä

SinäMinä

Mutta me olemme molemmat
viisaita ja voimakkaita
tiukan paikan tullessa
hämmästyttyvän urheita.

Minä olen erilainen kuin sinä
sinä olet siinä, minä tässä minä
sinä olet kengännauhat kiinni sinä
minä olen enempi auki, minä
sinä syöt siististi ruokasi sinä
minä aina joskus röyhtäilen minä
sinä teet korteista tornin sinä
minä pelaan aasia aamuun minä.

SinäMinä

Mutta me olemme molemmat
viisaita ja voimakkaita
tiukan paikan tullessa
hämmästyttyvän urheita.


(Tohtori Orff & Herra Dalcroze)
 
 

Ei kommentteja: