tiistai 1. maaliskuuta 2011

yes my crocs are magical... lolwhut?

Kaikkia varmasti kiinnostaa ihan hirveesti mitä vaatteita tilasin netistä (tai siis ne tuli tänään)? no kiva juttu :)
hier thei aar: 
 vaatteita mun sängylle x3 en jaksanu ottaa paketeistaan pois
 THE KASA!! normi turkoosi toppi, tollane sini raidallinen mis on ruusui edes mut ei takaa, valkonen on t-paita ja toi raidallinen kasa on bikinit :D
 pari mekkoa... ton ruudullisen äiti tilas itelleen mut se oli sille hippusen liian pieni niin sit sain sen... mua käy sitä välillä sääliks ku se ei ite saa melkee koskaa vaattei Dx

 Lähempiä kuvei tosta valkoisesta mekosta :p
Ja sit ihanat tennarit :3 mii loves


et sellasii♥ kinosti varmasti 
mut meen nyt nukkumaan... oon nykyää aina nii väsyny D: töissä käyminen on raskasta...

ps. mua pelottaa se näyttö iha sairaasti ja en osaa täyttää niit papereit? O_o

öitä kaikki höpösienet~

~Nipsu

2 kommenttia:

Ilona kirjoitti...

perse ku mun piti tilata tonväriset tennarit :-( FU

Nipsulintu kirjoitti...

hähähää kerkesin eka >:D