tiistai 5. huhtikuuta 2011

Cuz Mad Hatter is my fashion icon

hejssan! 
värjäsin sitte hiukset :3 ihanat tällaset semi räikee oranssinpunane ♥ vähä oranssimpi vois olla mut en valita tää on kiva ^w^ 

 en osaa kuvaa/ tääl on huono valo mut on siis räikeemmät :D ja en jaksanu meikkaa tai muokkaa mitenkää näit joten sry(ekat melkeen naamakuvat btw)

ja nii työssäoppiminen loppus ja saan kakkosen siit :) oon enemmän ku tyytyväinen siihen.

ja nyt meil on koulussaki alkanu tosi mielenkiintosii aineita ja ens viikol mul alkaa itsepuolustust jejeee :D kiva kevät siis. Tänään oli muuten vaa kaksi tuntii kouluu vaiks piti olla neljään :''D
mentii sit Greenziin syömää(oltais haluttu sushille mut mikää paikka ei ollu viel auki) ja kierreltii vähä kauppoi :D
sit oon pessy pyykkii ja siivonnu mun vaatekaapin ja sillee... en mitää erikoista...

Meiän pihalle on muute muodostunu tollane kiva järvi ku lumet on sulanu :D ja mein silta on melkee upoksis :D et ei muutaku uimaa vaa 
kesä tule nopeammin~♥ 


en tajuu miten näist teksteist ei ikinä tuu järkevii :'''D 


plitspläts♥
~Nipsulintu

2 kommenttia:

Ilona kirjoitti...

Osaat sentää sanoo lyhyesti ja jaarittelematta sen enempää toisin ku mä :--D Mua aina surettaa jos se mun postaus näyttää kauhee lyhyelt ni täytän sitä väkisin jollai turhal.

Nipsulintu kirjoitti...

en osaa kirjottaa ni laitan yleensä paljo kuvii :D höhööö