torstai 14. huhtikuuta 2011

viime viikonloppu oli ihana!
meillä oli siiis riparin alkuviikonloppu ja olen tosi positiivisesti yllättynyt porukkaan :) (mitä nyt muut isoset kiusas mua koko aja ja nauro mun nauruu xD) kesän leirii odotan mutta nyt tuntuu että viikko on liian vähän? möw 
tai leiri voi tosin olla erilainen kun on enempi hommaa ja silleen... mut jos samalla asenteella nii tulee iha mahtavaa :)
kuvia on vähänlaisesti ja suurin osa liian hmm... järkevää tänne x'''D 
mut täsä kuitenki muutama ihan randomi kuva :D ne julkaisukelpoiset...
se on mato <3

aurinko jebujee <3
jeespoks... tän viikon oon menny vähän sekalaisis fiiliksis enkä oikee oo voinu keskittyy kouluu tai mihkäää :D toivottavasti tää tästä... lauantaina hyvä veto @ espoo.... odotan 
ja sunnuntai luultavasti leffaan...

oon muuten täs muutamana päivänä käyny lenkil... siis iha kunnon hölkkä(ku ei sitä ny juoksemisekskaa voi sanoo) ja tulee kauhee voittajafiilis ku pääsee perille :3 ennen kesää haluun pystyy vetää kunnon lenkin 
ainiin mulla alko maanantaina koulussa itsepuolustus ja se on hauskaa mut vaikeet :D ja sit olin tänää kokeilemas lentopalloo ekan kerra ja en oikee tiiä ku olin nii paniikis xD jees.... liikunta on kivaa nyt sen huomaan... vaiks paikat onki ihan kipeenä xD

jeps mut nyt öitä <3
ja hyvää perjantaita (joka on ihan just täällä jeiii) <33
♥: Nipsulintu

Ei kommentteja: